Kids and teens do better in school when parents get involved. Attending parent–student–teacher meeting is one way to be involved and help your child succeed.
Parent– student–teacher meeting usually happen once or twice (Schools from BFI education services) a year. A parent–student–teacher meeting is a great opportunity to:
-discuss your child’s progress
-share your child’s strengths and needs
-work with the teacher to help your child do well in school
These tips can help you make the most of those important meetings:
-In the weeks ahead of a meeting, check in with kids about how they’re doing on homework and in each subject.
-Ask if there are questions or issues your child wants you to discuss with the teacher.
-Plan to bring something to take notes with (paper and pen or a laptop or other device).
-Share a few things about your child with the teacher to help the teacher know your child better.
-Write down questions or topics you’d like the meeting to cover (for example: how your child gets along with other students in class and during lunch, recess, phys-ed, and other classes)
ကျောင်းသားကျောင်းသူတွေဟာ မိဘဖြစ်သူက ကျောင်းကိစ္စမှာ တတပ်တအား ပါဝင်တဲ့အခါ ကျောင်းစာကို ပိုပြီး ဖိဖိစီးစီး လုပ်လာလေ့ရှိပါတယ်။ မိဘဖြစ်သူဟာ ကျောင်းသား-မိဘ-ဆရာဆွေးနွေးပွဲတွေမှာ ပါဝင်တက်ရောက်ပေးခြင်းဖြင့် မိမိကလေးရဲ့ လိုအပ်ချက် အားသာချက်တွေကို သိရှိရုံမှမကပဲ မိမိကလေးကို ပိုပြီး ထူးချွန်ထက်မြက်အောင် ကူညီပေးရာလည်း ရောက်ပါတယ်။
ကျောင်းသား-မိဘ-ဆရာဆွေးနွေးပွဲတွေဟာ နှစ်စဉ် နှစ်ကြိမ် သို့ တစ်ကြိမ် ကျင်းပလေ့ရှိကြပါတယ်။ ထိုတွေ့ဆုံပွဲဟာ မိမိကလေးရဲ့ တိုးတက်မှုအခြေအနေ၊ အားသာချက်နှင့် လိုအပ်ချက်များ၊ လက်ရှိထက် ပိုမိုကောင်းမွန်အောင် ဆရာများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ရမည့် ကိစ္စအဝဝ တို့ကို ဆွေးနွေးညှိနှိုင်းသည့် တွေ့ဆုံပွဲ ဖြစ်ပါတယ်။
မိဘတွေအနေနဲ့ ကျောင်းသား-မိဘ-ဆရာဆွေးနွေးပွဲ မတိုင်ခင် ကြိုပြင်ဆင်ထားသင့်တဲ့ အချက်များကို ပြောပြရမယ်ဆိုရင်ဖြင့်_
ဆွေးနွေးပွဲမတိုင်ခင် ရက်သတ္တပတ်တွေမှာ မိမိကလေးရဲ့ ဘာသာရပ်အသီးသီးအပေါ် လေ့လာသည့် အခြေအနေကို အကဲခတ်ထားသင့်ပါတယ်။
မိမိကလေးက ဆရာ၊ ဆရာမများကို မေးချင် ပြောချင်တဲ့ မေးခွန်းများကို ကြိုတင်မေးမြန်း ဆွေးနွေးတာမျိုး လုပ်ထားသင့်ပါတယ်။
ဆွေးနွေးပွဲတွင် မှတ်သားစရာများ မှတ်ထားရန် အလို့ငှာ စာအုပ်နှင့် စာရေးကိရိယာများ လိုအပ်ပါမယ်။
ကိုယ့်ကလေးနဲ့ ပတ်သတ်ပြီး ကိုယ်သိထားသမျှ အားသာချက် လိုအပ်ချက်များကို ကြိုတင်မှတ်သားထားပြီး ဆရာနှင့်အတူ ဆွေးနွေးရာတွင် မိမိကလေးကို ပိုနားလည်အောင် ပိုတိုးတက်အောင် ဆွေးနွေးရပါမယ်။
မိမိသိလိုသော အကြောင်းအရာများကို ချမှတ်ထားရပါမယ်။ (ဥပမာ – မိမိကလေးက အတန်းထဲမှာ၊ နေ့လည်စာစားချိန်မှာ၊ အားကစားလုပ်ချိန်မှာ၊ အခြားအချိန်တွေမှာ တခြားကျောင်းသား ကျောင်းသူများနှင့် အဆင်ပြေ လိုက်လျှောညီထွေ ရှိနေရဲ့လား ဆိုတာမျိုး)
စသည်တို့ကို ကြိုပြင်ဆင်နိုင်ပါတယ်။
ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတြဟာ မိဘျဖစ္သူက ေက်ာင္းကိစၥမွာ တတပ္တအား ပါဝင္တဲ့အခါ ေက်ာင္းစာကို ပိုၿပီး ဖိဖိစီးစီး လုပ္လာေလ့ရွိပါတယ္။ မိဘျဖစ္သူဟာ ေက်ာင္းသား-မိဘ-ဆရာေဆြးေႏြးပြဲေတြမွာ ပါဝင္တက္ေရာက္ေပးျခင္းျဖင့္ မိမိကေလးရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ အားသာခ်က္ေတြကို သိရွိ႐ုံမွမကပဲ မိမိကေလးကို ပိုၿပီး ထူးခြၽန္ထက္ျမက္ေအာင္ ကူညီေပးရာလည္း ေရာက္ပါတယ္။
ေက်ာင္းသား-မိဘ-ဆရာေဆြးေႏြးပြဲေတြဟာ ႏွစ္စဥ္ ႏွစ္ႀကိမ္ သို႔ တစ္ႀကိမ္ က်င္းပေလ့ရွိၾကပါတယ္။ ထိုေတြ႕ဆုံပြဲဟာ မိမိကေလးရဲ႕ တိုးတက္မႈအေျခအေန၊ အားသာခ်က္ႏွင့္ လိုအပ္ခ်က္မ်ား၊ လက္ရွိထက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေအာင္ ဆရာမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ရမည့္ ကိစၥအဝဝ တို႔ကို ေဆြးေႏြးညႇိႏႈိင္းသည့္ ေတြ႕ဆုံပြဲ ျဖစ္ပါတယ္။
မိဘေတြအေနနဲ႔ ေက်ာင္းသား-မိဘ-ဆရာေဆြးေႏြးပြဲ မတိုင္ခင္ ႀကိဳျပင္ဆင္ထားသင့္တဲ့ အခ်က္မ်ားကို ေျပာျပရမယ္ဆိုရင္ျဖင့္_
ေဆြးေႏြးပြဲမတိုင္ခင္ ရက္သတၱပတ္ေတြမွာ မိမိကေလးရဲ႕ ဘာသာရပ္အသီးသီးအေပၚ ေလ့လာသည့္ အေျခအေနကို အကဲခတ္ထားသင့္ပါတယ္။
မိမိကေလးက ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို ေမးခ်င္ ေျပာခ်င္တဲ့ ေမးခြန္းမ်ားကို ႀကိဳတင္ေမးျမန္း ေဆြးေႏြးတာမ်ိဳး လုပ္ထားသင့္ပါတယ္။
ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ မွတ္သားစရာမ်ား မွတ္ထားရန္ အလို႔ငွာ စာအုပ္ႏွင့္ စာေရးကိရိယာမ်ား လိုအပ္ပါမယ္။
ကိုယ့္ကေလးနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး ကိုယ္သိထားသမွ် အားသာခ်က္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ႀကိဳတင္မွတ္သားထားၿပီး ဆရာႏွင့္အတူ ေဆြးေႏြးရာတြင္ မိမိကေလးကို ပိုနားလည္ေအာင္ ပိုတိုးတက္ေအာင္ ေဆြးေႏြးရပါမယ္။
မိမိသိလိုေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ခ်မွတ္ထားရပါမယ္။ (ဥပမာ – မိမိကေလးက အတန္းထဲမွာ၊ ေန႔လည္စာစားခ်ိန္မွာ၊ အားကစားလုပ္ခ်ိန္မွာ၊ အျခားအခ်ိန္ေတြမွာ တျခားေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားႏွင့္ အဆင္ေျပ လိုက္ေလွ်ာညီေထြ ရွိေနရဲ႕လား ဆိုတာမ်ိဳး)
စသည္တို႔ကို ႀကိဳျပင္ဆင္ႏိုင္ပါတယ္။